Redovisning!

Idag har vi redovisning i delexamination 1, även kallad posterredovisningen eftersom vi sak redovisa vårt val av förskoleform i just poster, vi valde att göra den på ipaden, digitalt, smidigt och enkelt, hoppas läraren håller med ;)
Alltid jobbigt när man har fått ny lärare när man ska göra redovisning, man vet aldrig vad de olika lärarna är ute efter, och ALLA är verkligen ute efter olika saker! Gaaaah!
 
Men men, vi lade till en liten rolig film i mitten, hoppas den går hem :)
Så håll tummarna idag, klockan 13.15-15.00 :))
 
Ska se om jag får upp vår lilla filmsnutt här senare :)
 
Ha en skön torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0