pust..

...äntligen kan jag pusta ut, eller rättar sagt andas igen ;)
Hade på mig mina "nya" jeans som jag beställde på HM för någon vecka sedan. Jag gillar dom, men jösses vad dom är tighta haha, alltså det går knappt att sitta ner i dom!
Och jag trodde att jag hade samma modell tidigare, men det var det inte, de var inte alls så tighta (kanske för att dom är förstora) så jag gick och kollade storleken, inte så konstigt att mina nya jeans sitter åt, jag beställde 2 (!!!) storlekar mindre än vad jag har i alla mina andra jeans från HM haha, okej om det varit 1, eftersom de andra var förstora, men detta är ju nästan löjligt kul, sjukt nöjd att jag kan ha dom! Så nu är det bara att kämpa för att dom ska sitta lika skönt som mina gamla :)
inte någon vidare bra bild, men man ser iaf lite hur dom ser ut ;)
 
När jag beställde jeansen lade jag även till en paket med nya strumpor, första gången på flera år som jag köpt strumpor som inte är helsvarta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0