Ny vecka...

... nya utmaningar :)
 
Inledde veckan med att min ledig måndag övergick till att bli en jobbmåndag :) Dom ringde från "mitt jobb" och undrade om jag kunde komma och jobba idag och det kunde jag ju, skulle ju ändå bara dricka kaffe i lugn och ro och gå och träna vid lunch :)
Fick jobba med min härliga kollega och vän, så himla kul att faktiskt ha så bra på jobb, även om man inte hinner prata så med varandra under tiden man jobbar men ändå :)
 
Sitter här och försöker komma på någon bra efterrätt till lördagens syskonmiddag, det är bannemej inte lätt! Googlar o har mig, men det ska samtidigt inte vara allt för svårt (att tillaga och kunna transportera) eller allt för enkelt haha med andra ord det ska vara så lagom som möjligt ;)
Går sådär för mig, får väl se vad det blir på lördag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0