Måndag!

Då var dagen här, första träningsdagen på evigheter! Och jag kom iväg! :) Rätt nöjd med det faktiskt, för oftast är det nästan halva processen- att ta sig till träningen :)
 
Började dagen med ett besök i Lund, känns som man kan det nu, men är väl bara att bita i det sura äpplet och gå på alla efter kontroller som kommer nu.
När jag kom hem åt jag frukost och bytte om till träningskläder och tog sedan itu med utmaningen som jag skrev om igår,  8 armhävningar, 8 situps, 8 benböj och 20 sek planka, bra början innan RPM, jösses vad jobbigt det var, hade helt glömt bort hur stor skillnad det är på RPM och vanlig spinning haha
Cyklade till och med inom affären på väg hem och införskaffade lite nyttiga mellanmål och frukost alternativ, känner mig grymt pepp på att komma i form nu, så håll tummarna!
 
Fantastiskt god lunch, kan inte fatta att jag inte testat finn crisp tidigare, galet gott!
En dag avklarad bara restav av mitt liv kvar ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0