ledigdag...

..blev en jobbedag, dom ringde tidigt imorse och frågade om jag kunde komma och jobba där jag var igår fast på en annan avdelning idag och jovisst det kunde jag väl :) Det enda jag skulle göra idag var ju att plugga, träna och njuta av en lugn morgon med mitt kaffe i högsa hugg men det får jag väl ta en annan dag ;) Ja alltså den lugna morgonen :)
Träning blev det ingen heller, upprörande! Eftersom jag inte längre kunde gå på passet som jag tänkt och där inte fanns något annat som jag kände för, passade i tiden, var ju trots allt tvungen att fixa klart med skolan eftersom vi har redovisning imorgon. Så får jag försöka ordna det imorron istället, har ett pass inbokat på fredag och ett på söndag så går jag bara på något av dom så har jag åtminstone hållit vad jag lovat til mig själv, två pass i veckan nu i början sen gärna tre eller fler :)
Maten har jag iaf varit redig med, fullkorns havregrynsgröt till frukost och knäckebröd med ost och gurka (inget smör) lunch blir ju vad det blir när man jobbar men sen middagen är vettig, så det är ju alltid något :)
 
 
Är så himla trött nu så jag hade kunnat somna i soffan men det känns inte som ett bra alternativ, om jag ska komma i säng ikväll det vill säga :)
 
Träffade på chefen idag på jobb (inte varje gång man gör det) och än en gång sa hon till mig "nu är det inte långt kvar tills du är färdig, du glömmer inte vart du ska söka jobb sen" haha nej jag lovar, har inte glömt det :) Himla kul iaf att chefen är nöjd med en, för det betyder ju uppenbarligen att mina kollegor är det annars hade inte hon vetat hur jag är :)
Sen är det ganska kul för jag hoppar ju runt på olika förskolor där behovet finns för dagen och har jobbat väldigt mycket på detta stället där jag var idag sen var det en sommar och jag blev bokad på ett annat ställe där jag bara varit ett fåtal gånger innan men dom hade varit nöjda med mig (kul) iaf så trivdes jag urbra där och kom väldigt bra överens med personalen och vi funkade bra ihop, idag är den ena min träningskompis, superkul men den andra av dom som jag jobbade med är dotter till min chef som jag har på mitt andra ställe, tror jag fick reda på det i slutet av den sommaren och då hade vi jobbat ihop i två månader haha världen är bra liten alltså :)
 
Nej nu ska jag nog ta tag i mitt liv och ordna med middagen för idag!
 
Ha en skön onsdagskväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0