KUL!

Pratade med en kompis innan idag, som jag har skullat ringa sedan vi kom hem från Singapore, så jäkla kass på att få tummarna loss! Tur vi är likadana ;)
Iaf så pratade vi tidigare idag och då frågar hon om jag ska nåt på fredagkväll, eller om vi ska gå ut o ta en öl? Ja men så klart! Sjukt kul!
Skulle bara kolla så hon hade barnvakt :)
Jodå det är klappat och klart!
Det bästa är att nät hon ringer tillbaka för att berätta att hon är barnfri är att hon samtidigt säger att hon gärna skulle vilja bjuda mig på middag så vi ska gå ut och äta också, så himla mysigt!
 
Nu ska vi bara komma på nåt mysigt ställe :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0