Klant!

Alltså H U R klantig får man vara?! Ibland blir jag bara så jäkla trött på mig själv! Jag har lyckats med konststycket att GLÖMMA registrera mig på Malmö Högskolas sida om att jag pluggar denna terminen också, så jag kan få informationen från kursen och få veta vad som händer och om det blir ändringar eller se vilka avhandlingar jag har att välja på!!! Eller det viktigaste få CSN-pengarna!!! Tyckte väl det var konstigt att mina pengar inte trillade in i fredags som de brukar, men hade inte en tanke på att jag inte hade registrerat mig på mah´s sida! K L A N T !!! 
Det var först idag som tanken slog mig när vi satt o snacka i skolan haha jaja så är det ibland! Men tycker det är lustigt att jag kunnat missa det totalt då det inte direkt är första gången jag behöver göra registreringen :)
Jaja, får se det som att jag sprar mina pengar lite längre ;)
 
Jösses vad det snöat idag! H E L A dagen!! Hade tyckt att det var mysigt o allt det där om detta hade varit i December!!!
 
 
Promenerade till Maxi efter skolan för att handla lite, majj gadd vad det blåste, snöade och var K A L L T!!!!
 
på vår balkong för lite mer än 2 timmar sedan och det har fortsatt snöa efter det också!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0