Kallt!

Jösses vad kallt det är idag! Vi tog tag i oss själva och promenerade till maxi för att handla mat till ikväll, det var fyra timmar sedan och jag fryser fortfarande, detta trots att jag haft en tjock filt på mig sedan vi kom hem!
 
Sitter i soffan och försöker bli varm när det helt plötsligt börjar låta som om någon försöker riva ner väggen i vardagsrummet, undra om grannarna vill bygga ut? ;)
 
Igår firade vi finaste Ellie som fyllde fyra i onsdags! Hon är en sån liten sötnos!
 
haha denna bilden är verkligen vacker, ser ut som det varit en hård utekväll ;)
 
Den fina tårtan! Alltså jag fattar inte hur man kan göra så fina tårtor! :)
 
Hoppas ni hade en bra lördag och haft en skön söndag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0