Jobbedag :)

Idag har jag varit och jobbat, gillar verkligen när jag blir bokad på "mitt" ställe, känns så himla kul när man kommer till jobb och möts av alla glada trevliga kollegor och barn, som verkligen verkar glada av att se en där :)
Som min ena kollega sa när hon skulle presentera mig för sin nya kollega, att "ni måste ju ha träffats innan för jessica brukar vara här hos oss, man räknar med henne som en av oss" alltså så kul att höra!
Var dock inte på någon av "mina" avdelningar (där jag brukar vara) men har varit här en hel del på denna med och det är fantastiskt kul när man kommer och barnen kommer ihåg en och blir glada av att se en, som ett barn ALLTID säger "Jag har en egen Jessica där hemma" haha jag vet! Detta säger hon VARJE gång hon ser mig, så himla gulligt :)
Eller när man hör barnen säga till de andra personalen "jessica är bäst hon är vår favorit" haha va? tackar tackar liksom :)
 
Efter jobb hanns det med en mysig träff med Linda, alltid lika trevligt även om det var väldigt länge sedan vi sågs nu, har haft fullt upp båda två så då blir det så ibland, tyvärr.
 
Annars händer det inte så mycket om dagarna :) Men det är ganska skönt :)
 
Hoppas ni haft en skön tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0