Hemma igen!

Usch ja, då var man tillbaka i kalla, blåsiga, regniga, gråa och tråkiga Sverige igen! :(
Behöver jag ens nämna att jag längtar tillbaka?
Har haft det så fantastiskt bra så det är inte sant, inte bara fick jag umgås med min kära bror och hans underbara tjej, jag fick även se och uppleva hur mycket som helst! Vi blev bjudna på en resa till Indonesien efter nyår, majj gadd vad fint där var! Där var vi i fem dagar och bara slappade och hade det bra. Det kan behövas ska jag meddela efter att ha varit runt överallt i en varm och tryckande storstad :)
 
 
  
Här bodde vi, hemma hos bror & Renee :)
Chili crab! Helt galet gott! Ser kanske inte mycket ut för världen men kan varmt rekommendera det! :)
 
Och när man äter chili crab BÖR man verkligen ha dessa vackra haklappar på sig :)
 
Universal studios! Älskar't!
 
Uppe på 57:e våningen och njuter av en god drink med denna fantastiska utsikten!
 
 
Utsikten från lobbyn! Där man även fick en drink i väntan på incheckningen :)
Poolbaren :)
Ena poolen, en liten del av den :)
Lunch med en öl i poolbaren, såå jobbigt vi hade det ;)
 
Med andra ord: EN UNDERBAR SEMESTER!!! :)))
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0