Gårdagen!

Igår var jag ledig, så skönt! Det enda som inte gick enligt planerna var CSN som inte trillade in på kontot som det borde/brukar göra jaja kommer väl på måndag, som sambon sa "får se det som att vi tjänat en helg" haha jo så kan man ju också se på att få lön efter helgen ;)
 
Blev iaf en tur till Emporia och Ikea. Gick på Emporia i ett par timmar och det enda som följde med en var en påse från systembolaget! Var gick det fel? Vet inte om jag ska klappa mig på axeln eller om jag ska vara orolig haha
Ringde sambon och bokade in en lunch-dejt på Ikea :) Fick med mig lite ljus och annat smått där ifrån, så då kändes det lite bättre ;)
 
Körde och hälsade på på mitt gamla jobb. Kul o snacka lite skit och inse att allt är precis som det var för några år sedan när jag jobbade där :)
Hade nästan förträngt hur knepiga jobb vi kunde ha tills igår när jag fick höra om ett, känner mig sååå nöjd med att inte jobba där längre utan kan komma o gå när jag vill ;)
 
Efter besöket åkte jag och hämtade två små söta flickor! Alltså den glädjen när man går in på avdelningen och lilla sötnosen ser en och skiner upp i världens största leende, det är fasiken värt hur mycket som helst!
"När kommer min Jessica?" hade personalen fått höra i det oändliga igår haha
Sen skulle vi hämta storasyster som var på min gamla skolan, sötisen har ju börjat förskoleklassen! Majj gadd vad jag kände mig förvirrad när vi kom haha
Hittade henne dock, fullt upptagen med en turnering i något spel, hamnade på en delad andra plats! haha
Sen bar det av hem och släppa ut vovven och busa med tjejerna till mamma kom hem!
Hade en himla trevlig eftermiddag som gick väldigt snabbt! Stackars lilltjejen var så trött, så vi satte oss o mös i soffan, hur mysigt som helst att ha en liten sötnos på varje sida <3
 
Fick denna fina buketten o chokladet för att jag hämtade flickorna! Men det var ju lika kul för mig som för dom!
Tusen tack iaf! <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0