Freeedag!!!

Skrev ett inlägg tidigare idag från mobilen, men det verkar inte som det verkar inte som den ville samarbeta ;)
 
Imorse, eller i förmiddags kanske det heter gick jag hem till min fina vän, Emma, och åt frukost! Supertrevligt och gott :) Helt galet att vi inte setts sen innan jul! Alltså så långt ifrån varandra bor vi inte! Oavsett vilket var det väldigt trevligt och välbehövt att få träffas och umgås, man behöver verkligen det, att få umgås med sina gamla kompisar som verkligen känner en och som uppenbarligen fortfarande är ens vänner ;) <3
Nästa gång hoppas jag att jag får träffa hennes söta dotter med <3
 
 
 
 
Inte helt frisk bild på oss <3
oj, en ganska normal bild på oss, det hör inte till vanligheterna ;)
Ännu en hyffsad bild på oss :) I kph och ska se Juanes!
En av de bättre bilderna som finns på oss tillsammans <3
När fina Emma gifte sig <3
 
Och som om det inte var nog att få träffa min gamla bästis så ska jag ikväll ut o äta med en annan nära vän! Ska bli så himla trevligt! Kan inte minnas när vi gick ut tillsammans senast! 
 
 
haha, på spårvagnen i Gbg och ska se Madonna :)
Alltså på riktigt?!
Lite bättre iaf ;)
Glada i regnet! Madonna!
Finner inga ord :)
 
 
Är så tacksam för alla mina fina vänner! Gäller alla er som inte är med i detta inlägget med! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0