Fixat...

som jag har fixat idag!
 
Först åkte jag (ja, sambon körde mig) till skolan, där vi som vanligt skulle göra en massa mög istället för det som är viktigt och nödvändigt (vi gjorde det viktiga istället). Blev iaf klara med vår grupp uppgift inför torsdagens delexamination 1. Lade till en rolig video, alltså riktigt bra haha
Sen gick jag till Maxi, igen, och handlade lite, bland annat nya stekjärn, så galet trött på att all mat fastnar när man steker! Läste i reklambladet att dom sålde ut Jamie Oliver stekjärn så då slog vi till :)
Hittade även ett i en "klatchig" färg till halva priset, gillar fynd! :)
 
Sen åkte jag raka vägen hem och började röja i lådorna i vår skänk i vardagsrummet!
Sambon gnällde sam attan igårkväll hur synd det var om honom som inte hade plats någonstan, vet inte vad han ska ha där, men nu är iaf alla lådorna i översta raden tömda!
Så nu kan han börja lägga saker som han inte fått plats med innan ;)
 
När jag ändå var igång (och ganska trött på att höra hans gnäll om att han inte får plats med sina kläder/skor/saker) så tog jag bort allt mitt från garderoben i extrarummet också! :)
 
Och satte in hans skor, som har legat slängda i hallen tidigare :)
Hoppas han blir nöjd!
 
Nöjd är däremot INTE min garderob i sovrummet haha för det är där allt har tryckts in :)
Tror jag borde rensa lite mer inför en ny loppis haha
 
Nu ska jag samla kraft i soffan innan jag ska iväg igen :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0