bläää

Idag har jag jobbat en heldag, väldigt kul, som vanligt men liiite små frustrerande när man inte kan sätta/ställa/lägga ner ett barn utan ska bäras, sittas i knät HEEELA tiden, nog för att barnet är väldigt söt och gullig men man blir inte så effektiv i sitt arbete med ett barn klängandes på sig haha
 
Efter jobb åkte jag och träffade en kär och go vän, blev en snabbfika av olika anledningar, bara kul att ses!
 
Bortsett från ovanstående händelser har dagen varit precis som rubriken lyder!
 
BLÄÄÄ BLÄÄÄ BLÄÄÄ
 
med det sagt loggar jag ut och går och lägger mig!
 
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0