Världen är liten..

Igår var jag ute med fina Nikoletta, vi träffades hemma i gatan (hon bodde här innan) sen hade vi sällskap upp till stan och paddys, där vi skulle käka, dom har så sjukt god mat så jag kan aldrig bestämma mig för vad jag ska ta :)
 
När vi träffades, så säger Nikoletta "jag ska hälsa från Robin & Micke" öhh hur menar du nu tänker jag, dom ända jag känner som heter så är mina första hyresgäster och nnär dom bodde i min lägenheten så kände inte jag o Nikki varandra, så att det var dom hon menade kändes ju uteslutet, men NEJ, hon menade precis dom! haha
Då visar det sig att när Nikki gjorde en statusuppdatering där hon taggade mig, så hade Robin sett det och ringt och frågat henne om hon känner mig, och så hade han förklarat vem jag var till honom. Då visar det sig att Nikkis bästa kompis (som hon bodde hos här vid mig) är Robins mamma! haha ja snacka om att världen är liten!
Så efter paddys åkte vi hem till just Robin o Micke, märklig känsla att träffa dom på det sättet, men väldigt trevligt! :)
 
Nej nu kallade sambon, dags att förbereda TACO!!! sååå gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0