Vänner, visning, hak

Igår började jag med en tur till skolan, lagom spännande men tyvärr nödvändigt ;)
Läraren meddelade även att han (som även ska rätta våra texter) inte kan se att man kan klara uppgiften om man inte har gått på seminariumen, äähhh hur tänkte du nu? Jaja, tur att jag har varit där :)
 
Hann med att rensa i min skrivbordslåda (väl behövligt)
 
 
När Linda sedan var färdig tränad, duschad och klar åkte vi (ja vi tog bussen heeela vägen) in till stan, planen var en fika, så vi gick till vårt vanliga hak och tog en öl haha och lite mat :)
Såå mysgt och trevligt att vi "börjat" träffas mer igen! Var lite mycket för mig i höstas vilket resulterade i att jag inte hann/orkade träffa mina vänner lika mycket som jag brukade och ville göra något som märks på ens välmående tillslut, förstår mig inte på folk som "försvinner" från sina vänner så fort dom träffar en ny partner, vännerna är ju det viktigaste man har, enligt mig iaf.
 
Vi tog nog en miljard foto här innan det blev nåt så när bra ;)
Jag lyckades blunda på alla haha
 
På konsert :)
 
Håll i er nu, på en MFF match ;)
Den friskaste bild jag har på oss ;)
Pepparkaksbak mitt i natten :)
 
På kvällen kom Linda förbi med R, en himla trevligkväll! Som för en gångs skull inte slutade klockan 7.30 på morgonen ;)
 
Love you!
 
 
 


Kommentarer
Linda

Hahaha :) Så roliga bilder!!!
Tack för en nice dag och kväll <3
Love you too!

2014-02-08 @ 12:55:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0