tröööööött...

... på min avhandling! Har suttit mer eller mindre hela dagen för att ägna den min tid, men det är ta mig tusan inte lätt när man måste googla, söka upp var varannat ord tex varför måste man envisas med att skriva lingvistiskt när ALLA hade förstått så mycket bättre om man hade skrivit språkligt istället ;)
Jaja, bara ett par veckor kvar med den :P
 
Lade in en annons på blocket, dags att göra sig av med några av alla dom skor som bara står och samlar damm ;)
Ganska frustrerande när man inser hur många som faktiskt A L D R I G är använda!!! 
 
Svarta pumps, aldrig använda!
Urcoola leopard loafers, aldrig använda!
Snygga svarta pumps med silver detalj, använda EN gång!
Urcoola leopard pumps från London, aldrig använda!
Supersöta pumps, aldrig använda!
 
Suck! Och det är liksom inte slut där, har ännu fler som aldrig blivit använda, en hel del som endast blivit använda en gång, varför gör man så?! Blir så matt på mig själv!
 
Jaja, hoppas att någon annan vill ha dom och då med även använda dom :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0