Tortyr...

...är att åka och STORhandla hungrig! För att sedan VÄNTA med maten när man väl kommer hem haha 
Ingen logik alls det där.
 
Så för att fördriva tiden lite så började jag städa badrummet, eller kanske inte städa mer SANERA haha när man bara ska städa av lite snabbt och kommer på sig själv stå och moppa väggarna inne i duschen! haha de övriga är väl ok, men inne i duschen känns ändå lite överdrivet :) Allt bara för att jag var tvungen att moppa golvet då jag valde att dränka badrummet ;)
Jaja nu har vi ett skinande rent badrum, ett tag iaf och maten är i ugnen, puh
Känner mat lukten och blir inte ett dugg mindre hungrig!
Måste gå och kolla hur det ser ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0