Tjohoo

Idag är det måndag (som om ni inte själv har koll på det) men det betyder att jag kan/får lov att kolla mina mått och vikt, har något hänt eller inte :) tänkte först bara göra det varannan vecka eller en gång i månaden men nyfikenheten tar över :)
Iaf sedan jag startade (med appen, där jag räknar mina kalorier) har jag gått ner 3(!!!) kg!!! Jag är nöjd!!! Och tappat en del cm runt om på kroppen (dock inte tillräckligt mycket runt midjan men men) 

Då är det lätt att fortsätta hålla sig nyttig :)
Njuter nu av min fiberberikade havregrynsgröt, tinade bär o kvarg med fun light i :)
Givetvis mitt kaffe också, där går gränsen för vad jag kan undvara ;)

Strax dags för skola, sen hem o äta lunch!! Och iväg o besöka praktiken! :)

Ha en skön måndag på er! 



Kommentarer
jacq

så duktig du är gumman.. stolt över dig

Svar: Tack hjärtat! <3
Jessi

2014-02-24 @ 13:53:44
Linda

Fan vad grymt snäckan!! :)
Jag körde oxå en vägning och mätning.. Mätningen gav typ inget.. Vågen visade -0,3 kg.. Hmm. Inte mycket att hurra för men det är i alla fall på rätt håll ;)

Svar: allt som är minus är positivt och bra! Jag hejjar på dig vännen! <3
Jessi

2014-02-25 @ 19:27:36
URL: http://www.ladylikestorock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0