Tjejkväll!

Då var det äntligen dags för vår tjejträff- min, Anna & Denise's. Ska bli himla trevligt, som alltid när vi ses, men idag blir det lite mer speciellt- vi ska nämligen till Ystad saltsjöbad på kvällsspa :) Så mysigt!
Inleder kvällen med middag hemma hos Anna i Ystad, sen vad kvällen har att erbjuda efter spa:et återstår att se :)
 
Lyckades få med mig sambon ut på en liten promenad, han var inte supersugen på det men följde med ändå, saknar min promenadvän <3 Mycket trevligare sällskap ;) Känns ändå skönt att ha gjort någonting idag, även om det inte blev någon superlång eller snabb runda.
 
Om en liten stund kommer Denise hit, ska lämna sin ena bil till mig, så jag kan ta mig till Oxie & Toarp nästa vecka när jag ska hämta tjejerna på förskola/skola :)
 
Ha en skön lördag på er, det ska jag ha! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0