talet om en skola för alla....

... jag lägger ner dig nu! Jag hatar dig!
 
Vil ni lära er lite nya ord? vi har: utilitarisk, kompromettera, lingvistisk, pragmatisk, fragmentarisk, diskurs, konsensus, nodalpunkt, ja detta är bara ett fåtal av de ord som inte hör till vanligheten att jag använder som har stått i min avhandling, det är inte så lätt att sitta och läsa en text PÅ SVENSKA och ändå behöva slå upp var och varannat ord!
 
Solen skiner och jag tänker lägga ner min text, får kanske ta o läsa igenom den innan jag skickar in den :)
 
Så då är frågan vad jag ska roa mig med resten av dagen ;) Idag ska jag inte hämta flickorna utan är ledig hela kvällen också ;)
 
Får väl hitta på nåt skojigt :)
 
Ha en skön onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0