Smärta!

Fasiken vad jag är trött på mina jäkla gympaskor, jag får sådana sinnessjuka skoskav- VARJE GÅNG! Kändes lite bättre igår när jag var ute och gick med Linda men imorse när jag gick ut en runda själv ville jag ge upp efter 15 minuter, så när man fortsätter i 45 minuter efter det så är det ganska uppenbart att det inte lär se bra ut när man kommer hem och det gör det inte, undrar om jag kommer kunna gå i några skor alls sen :/
Så jäkla less på det, för vill verkligen komma igång o röra på mig så att det kanske kan hända någonting med kroppen snart!
Jaja, kom iaf ut på min runda :)
 
Men nåt jag inte riktigt har koll på är: vad fasiken ska man äta?!?! Tyckte jag åt en vettig frukost, havregrynsgröt, 2 knäckebröd (utan smör) ost och gurka, men det blev ju urmycket kalorier!!! Jaja, nästa gång blir det ingen ost iaf, den saken är ju säker :)
 
Annars står skolan på schemat idag, börjar inte förrän 13.15 så det är rätt skönt :) Men samtidigt sjukt frustrerande, hela dagen hinner ju gå åt innana man gör nåt vettigt :)
 
Ha en skön måndag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0