Sjukaste!

Igårkväll när vi satt och kollade på TV så fick jag ett märkligt mail och eftersom jag var fokuserad på TV- programmet som handlade om Kristian Gidlund hos Jills veranda, helt galet bra, rörande och sorgligt men samtidigt väldigt intressant och kul, jösses vad den killen har berört många genom sin blogg, bok. Livet är ta mig tusan helt j*vla orättvist, en kille som han hade klart för sig vad han ville i livet, hade en bra karriär, jobbade med det han älskade och hade framtidsplaner, inte många i den åldern som redan har gjort så bra karriär och samtidigt står med båda fötterna på jorden och vet vad dom vill i livet. RIP Kristian!
 
Iaf vad jag ville komma fram till var detta:
 
 
Hur lätt är det inte att man RÅKAR trycka på den länken, för att man läser det lite slarvigt?
Jaja, skickade mail till Blocket om det och fick tillbaka svar, vilket var väldigt trevligt, där skrev dom att det definitivt inte är från dom och att dom arbetar ständigt med denna typ av mail, hoppas bara ingen går på det!
 
Usch nej, nu måste jag skynda mig, om 50 minuter ska det ut och vandras med Linda :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0