Segt idag...

... kostar att ligga på topp ;)
 
Igår firade vi Milla som fyllde år med en massa drinkar hemma hos henne innan vi bege av till Fagans och Swingan, det var en riktigt trevlig kväll/natt :) Kom hem halv sex i morse!! Så det har varit lite segt idag ;)
Cila & Milla :)
 
Jag & födelsegrisen :)
 
Anledningen till att det varit segt idag ;)
 
 
Har dock varit lite redig och varit ute och gått med Linda en runda, så skönt! Precis vad jag behövde :)
 
Ingen jätterunda men dock en liten runda :)
 
Så nu ska jag fortsätta hänga i soffan och bara ta det lugnt, ha en skön söndagskväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0