"Saltan"

Jösses vilken härlig kväll vi hade igår!
Startade lördagskvällen med att jag och Denise åkte tåget till Ystad, okej det var på eftermiddagen men ändå :)
Anna kom snällt och hämtade oss vid stationen, och vi såg antagligen allmänt förvirrade ut där vi stod och spejade efter Annas bil, vi kollade nog in i ALLA silvriga bilar, tills vi kom på att dom faktiska har en volvo och vi kan hålla oss till den modellen ;)
 
Snackade en massa skit (som vanligt), lyssnade på musik, lagade mat ihop (som Anna dock hade förberett så mycket som möjligt av), brände nudlarna (satte på fel platta, inte jag) men helt fantastiskt god wok på entrecote, smaskens :)
 
Annas snälla sambo kom hem, mitt i en viktig fotbollsmatch, för att köra oss till "saltan" (Saltsjöbaden) där vi skulle på kvällsspa. När vi kommer dit och betalt säger tjejen i receptionen att Fredrik har beställt en flaska champagne till er, så om ni går in och byter om och gör er klara så kom ut och hämta varsett glas sen :) TACK SOM FAAAN!
(Behöver väl knappast nämna att det INTE var min Fredrik, utan Denise's Fredrik som gjorde detta gulliga till oss!!)
Sen gick vi runt och minglade i våra läckra inneskor och morgonrockar med varsett glas champagne i handen, inget jag klagar på direkt ;)
 
Ute i varmekällan, helt underbart härligt!
 
Lite mörk bild, tyvärr, men var inte så lätt :)
 
Kan varmt rekommendera ett kvällsspa-besök på saltan, om ni inte redan varit där och gjort det :)
 
Idag åkte jag på att städa, tyckte sambon kunde göra det själv men icke ;)
Sen blev jag förpassad till köket och plugga då han och en kompis till honom skulle se hockeyn som tydligen inte gick så bra.
 
Nu ska jag passa på att gå ut i det fina vädert och njuta av att det faktiskt är söndag :)
 
Ha en härlig söndag på er!!
 


Kommentarer
Linda

Så härligt ni haft det!!! :) Hoppas vi snart hittar en stund att ses, på tisdag köper jag mitt träningskort ;)
-10 kg tills 1/6, NU KÖR VI!! :D

Svar: haha ja nu är det bannemig hårtträning/bantning som gäller ;)Ja, denna veckan är lite galen, men får försöka ordna nåt <3
Jessi

2014-02-23 @ 20:28:02
URL: http://www.ladylikestorock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0