så redig :)

Har inte hänt så värst mycket idag, började plugga, började tvätta, gick på ett RPM-pass som håll på att ta livet av mig ;)
Vet inte, men när ledaren inleder med orden "jag brukar vara hård, på gränsen till elak, men ta det inte personligt" ja då vet man att det bara är att trampa utav h****te ;) Hjälpte ju inte så mycket att vi bara var 6 stycken som körde heller, det gjorde bara det lättare för henne att ha koll på oss :)
 
Har hunnit med en sväng till svärmor för att hämta bilen som vi ska låna, så vi kan ta oss till Bara ikväll. Det bästa är att vi skulle lämnat den imorgon men då jag fått jobb så behåller vi den lite till och lämnar den på måndag :) Synd bara att jag är så fattig annars hade jag tvingat med sambon till ikea i helgen ;)
 
jaja, har inte så mycket mer o säga, ville mest bara checka in :) 
 
Ha en fortsatt trevlig torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0