rubrik :)

Kom inte på någon bra rubrik, det är faktiskt väldigt svårt ;)
 
Hittade en rolig sida på nätet, sweden.se. Har ni inte varit inne och kollat där innan? GÖR DET! 
Vet inte hur jag ska göra för att länka så ni får söka själva :)
Alltså hur kul som helst och läsa om 20 saker man bör veta innan man flyttar till Sverige, till exempel står det hur vi trycker ut mat från tuber, står i kö, fikar, håller tider, firar en massa olika matdagar mm haha
Man får sig ett gott skratt iaf :)
Där är en massa olika fakta om vårt land, en hel del saker som man aldrig riktigt tänkt på tidigare, utan man bara tar allt förgivet, att det är så det är. Jo det är det ju för att det är så vi är uppväxta, men ganska kul och läsa och inse att det kanske låter lustigt för utomstående :)
 
Det var allt för denna gången, har inte hunnit med så mycket sedan sist ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0