Redan söndag igen..

...jag begriper inte vart helgen tar vägen, tyckte precis det var fredag! Galet!
Har iaf haft en toppenhelg, ganska lugn :)
 
Fredags fick vi oväntat besök och igår gick vi på en kompis vernissage, hon har utställningen till och med 20 februari, så gå förbi och kolla in hennes konstverk :) Heimfeltsgatan 10 i Malmö. Superfina tavlor!
Därefter tog vi en promenad till Möllan, längesedan man var där. Avslutade hemma med mello och qx, måste säga att qx var lätt bäst av dom två programmen! ;)
 
Nu ska jag strax iväg en runda o träffa Emma, hörs kanske lite senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0