Plugg!

Eftersom jag har urmycket att läsa

Så är det sjuuuukt bra att jag gör allt annat haha
Disken är iaf diskad, borde kanske torka den också?
Googlat recept på bananpannkakor- helt galet gott, var ju tvungen att testa det med, hade ju liksom gått för snabbt att värma den redan tillagde maten som står i kylen!
Skriva inköpslista är också väldigt viktigt just nu, likaså att skriva ner allt jag gör istället för att läsa min avhandling haha

En liten nätt inköpslista :) nu jäklar ska här ätas god och nyttig mat!

Hmm vad mer kan tänkas behövas göra idag? 
Sortera i garderoben kanske?

Det är ändå behövligt liksom ;)
Får väl sätta mig här igen 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0