På G!

Nu jäklar är jag på G igen :)
 
Känner mig så sjukt taggad på att komma igång med mig själv, äta vettigt och röra på mig!
Har inlett denna helgen med att skippa alla bullar som sambon så gärna vill ha :)
Lite skillnad ;) Åt även finn crisp, så sjukt gott! Givetvis var där även kaffe med i frukosten :)
 
Planen var att börja på den galna "ocab-dieten" imorgon men jag har bestämt mig för att jag ska äta, som jag gjort innan och även ta tag i det här med att äta när jag är ledig och inte bara dricka mitt kaffe :) Kanske även att jag tänker lite på vad jag äter på helgen, vardagarna är jag/vi väldigt redig men det är just helgen som är boven i dramat ;)
 
Har haft en app på min telefon länge men aldrig riktigt använt den då jag tyckt det var jobbigt/meckigt att skriva in vad jag ätit VARJE gång, att det inte gått att spara råvarorna, så jag tog tag i det hela och köpte 3 månader, så nu kan jag även synka appen med min runkeeper så allt jag rör mig kommer in i matappen, urbra! Så nu får vi se om det ger resultat, håll tummarna för mig :)
 
Har iaf varit ute på en skön och härlig promenad med Linda, lite mer än en timme blev det, sjukt bra! Behövdes för min middag idag var redan planerad till att inte vara så bra ;) Man måste ju få äta en god middag sista dagen innan dieten, så nu fick det blev den även om det inte blir någon diet haha
Usch vad jag svammlar :)
 
Ha en skön söndagskväll! <3
 
 
 
 


Kommentarer
Linda

Jag hejjar på dig! You can do it!! <3

Svar: Tack söta du <3
Jessi

2014-02-09 @ 20:54:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0