oooohhh

Idag är en bra dag! Du hade helt rätt linda, som vanligt :)
 
Texten är genom läst en sista gång, känner mig nöjd med den, men det gör säkert inte läraren men då får jag ta det då!
För att komma ifrån lite och rensa tankarna tog jag bilen (älskar att ha bil) och körde iväg lite, fast först en liten promenad på en kvart-tjugo minuter för att komma fram till bilen ;)
Åkte till Ilva, urlänge sedan jag var där, hittade en massa fint som jag vill ha! Inte fullt lika bra ;)
 
Men alltså ärligt?! Skulle detta vara ett klipp? Den var inte ens fin, i verkligheten heller ;)
 
Vill ha!!!! Hur fint är inte detta bordet?
 
Eller detta läckra bord? Hade passat sååå fint hemma hos mig :)
 
Alltså hur söta? VILL HA :)
 
Eller här, mina hallmöbler (någon gång ska det bli mina) ;)
 
Den här fick däremot följa med hem ;)
 
Vill ha ny spegel till hallen, gillade denna :)
 
Alltså denna tavla var ju bara så härlig, hade nog passat bra ovanför min skänk i vardagsrummet! :)
 
Såg dessa små sötnosarna nere på badrumsavdelningen och tänkte "en sån hade varit fint o haft på vasken"
 
Vände på den och såg priset....
 
Tog en runda på jysk och rusta också när jag ändå var igång :)
 
Hittade denna spegel på Rusta, inte helt fel den heller, något billigare dock ;)
 
 
Eller lite roliga färger på pallar att ha på balkongen :)
 
 
Happy lights kopier! IM IN HEAVEN!!! 
Har velat ha dom urlänge men tyckte att priset inte riktigt passade mig (ville ha flera olika färger)
Men hittade dom för en bråkdel av priset och dessutom var dom väldigt fina!
Nu hänger dom ju inte rätt, men visst blev det fint :)
 
Oh denna söta vill jag ha!
 
Hade varit superfint ute på balkongen! :)
 
Fortsatte min resa till City gross för lite shopping, lite tråkigare shopping men dessvärre nödvändig ;)
 
Det här med självscanning och gå själv, usch, jag brukar ju bara kasta ner allt så får Fredrik reda upp min röra ;)
 
Att gå och handla hungrig, DUM IDÈ!!! Pizzorna så goooooda ut :)
 
Och det tog inte slut där men det avslöjar ju imorgon :)
 
Ha en skön kväll! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0