oj..

..så trött jag är, är nog inte gjord för att jobba ;)
Har haft en toppen dag! Lugn, rolig och lite kaotisk, precis som det ska vara ;) Hade inte så många barn idag, vilket var väldigt skönt, ibland är det faktiskt det när man kommer in som vikarie, eftersom det oftast är KRIS och KAOS när man kommer in. Kul att få gosa lite med alla små sötnosar <3
Alltså hur härligt får det lov att vara, tänk att om mindre än ett år är jag klar och kan göra detta varje dag!! Snacka om lyx! ;)
 
Ikväll ska vi hem till svägerskan på middag, älskar när man slipper laga mat själv :)
Hennes sambo har kommit hem från Oslo så vi får väl passa på att umgås lite ;)
 
Idag när jag jobbade fick jag ett meddelande från mig bror, väldigt trevligt att han hör av sig till sin syster för en gångs skull ;) Men om jag tycker att hans bild han lade ut på insta var lika trevlig det vettikatten ;)
 
jobbigt han verkar ha haft det idag ;)
 
Ha en skön fredagskväll med er! Och tusen tack för din peppning Linda! Hejjar på dig med!!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0