ny vecka...

...nya tag :)
 
Jag inledde veckan med en träff med min goda vän, Lotta. Vi träffades på mobilia och åt frukost (för mig iaf), himla mysigt på waynes, ursköna fåtöljer, vilket fick mig till att fundera på att det hade varit väldigt trevligt med en mysfåtölj hemma, får väl börja bearbeta sambon om detta förslag ;)
 
Hämtade ett paket på vägen hem, äntligen har jag fått fina krukor till fönstert i vardagsrummet, jag är nöjd!
 
 
väldigt dåliga foto, men jag satt så skönt i soffan ;)
Men visst blev det fint :)
 
Älskar denna byrån! VILL HA!
 
 
Urfina lådor/soffbord, men vet inte rikitgt om de hade passat in hemma hos mig,
möjligen om de varit vita ;)
 
Efter mobilia och fix hemma gick jag bort till Linda, vi bestämde att vi skulle ut o gå en runda eftersom det var så härligt väder idag men jösses vad kallt det hade hunnit bli! :) Blev en liten runda ändå och det kändes väldigt skönt när man väl kom hem :)
Trevligt att vi fick till en liten träff och få umgås en stund iaf, känns himla bra att fortsätta träffa alla härliga vänner, snart betat av alla som står mig nära <3
 
 
Sen lyxade vi till med en god fisksoppa och ett glas vitt till det, det är ju ändå måndag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0