Mätt!

Har tagit tag i det här med att äta frukost, så nu sitter jag här och är urmätt! Antagligen väldigt bra men inte så skönt :)
Havregrynsgröt med tinade hallon och granatäpple mmm

Ser kanske inte så smarrigt ut men det var det :)

Gårdagen gick riktigt bra! Nästan lika mycket kalorier kvar att äta på kvällen (när jag skulle gå och lägga mig) som jag för ha på en hel dag!!! Med andra ord: träningen gick bra ;)
Det får jag lida för idag, men ska försöka gå till skolan iaf, så servile någonting gjort idag :))


Inte helt fel vy under gårdagenspromenad till skolan:)
Ser inte fullt lika härligt ut idag :/

Dagens tips:
Om du vill försäkra dig om att inte äta en massa onödigt gott, ta på dig dina thightaste jeans och försök sitta ner samtidigt som du ska äta onyttigheterna, tro mig, du kommer inte vilja ha dom! ;)

Ha en skön tisdag på er! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0