latmask...

...har vi varit hela dagen, inte gjort nåt vettigt alls. Faktiskt riktigt skönt.
 
Hade väldigt trevligt igår! Och jösses vad gott det var! Vi var på La Roche, tapasställe. Gillar verkligen tapas, när man får en massa olika maträtter och inte behöver välja en utan kan välja allt man är sugen på, eller kanske inte riktigt allt men mycket :)
Vi hann till och med att gå inom Åhlens efter middagen haha, där var öppet och det var kallt ute så vi tog en liten sväng och luktade på en massa parfymer :)
Tog ett litet stopp på Fagans innan vi gick vidare till Pickwick där vi stannade till hemgången. Hittade även min mor där, som var ute med en kompis.
 
Väldigt kul att få en kväll när man bara kan umgås vi, utan en massa andra människor. Oftast när vi ses på detta sättet så är det tillsammans med fler, man, barn, sambo, vänner, nog för att det också är trevligt förstås :)
 
Ikväll är det dags för nästa utgång med en nyfunnen vän. Vi lärde känna varandra på "mitt" ena jobb, på en förskola när jag har jobbat extra där, så det är himla roligt att vi umgås utanför jobb. Ska bli himla trevligt!
En person som bryr sig mer om allt och alla får man leta efter! Trots allt som hände i hennes liv i höstas så ringde hon ändå till mig för att höra hur det var med mig när jag hade det tufft! Hur gullig får man bli?
 
Är som sagt innan så tacksam för alla fina människor som jag har i mitt liv! Utan er hade livet varit så tråkigt och meningslöst!
 
<3 <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0