Kväll!

Idag är en sån dag när allt har kännts jobbigt, usch inget kul med sådana dagar men nu är det snart dags för sängen igen ;)
 
Hade iaf supermysigt med flickorna! Alltså hur söta får man lov att bli?
Deras mamma hade frågat dom om dom ville att mormor skulle hämta fler dagar (hon ska hämta dom imorgon) och dom svarade tvärt NEJ! haha dom ville att jag skulle komma, och det gör jag ju så gärna :)
 
Den här lilla sötnosen råkade välta minstingen, som trodde att det var busdags idag :)
Hon är inte så liten o nätt som hon verkar tro ibland ;)
 
Stora sötnosen <3
 
Flickorna matar hönsen, tur inte dom är lika rädda för hönsen som jag är haha
 
 
På begäran (okej, det var du Linda) ;) Är inte direkt urmånga som hittat hit ;)
 
Kesoplättar är så sjuuuukt gott! Men ett litet tips, gör inte på hela kesopaketet (mitt gick ut så jag tänkte att det var lika bra) 
iaf så behöver du:
 
250g Keso (naturell)
1 msk fiberhusk
2 ägg
Rör ihop till jämn smet, låt stå o svälla i ca 5 minuter
 
Smör till stekning.
Hetta upp stekpannan, sänk sedan till medelvärme, klicka ut små höga med smeten (platta till lite grann) och stek tills de fått fin färg ca 5-10 min.
 
Mums! :)
 
Servera!
Gott!
Jag hade lite kvarg till men det kan man välja själv, eller göra som Jacqueline sa till mig servera med vispgrädde och bär så det blir en liten dessert samtidigt som det är nyttigt ;)
 
Lycka till! Hoppas du ochså tycker om det!
 
 


Kommentarer
Linda

Tack för receptet! :) Ska jag testa imorgon! Borde bli bra kvällsmat när jag jobbar kvällen imorgon :)
Imorgon är en ny dag vännen, och du vet ju vad dom säger!? Ny dag, nya tag!! <3 <3 <3

2014-02-25 @ 22:15:27
URL: http://www.ladylikestorock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0