Klarblå himmel!

Jösses vad denna veckan har gått fort! Skönt men samtidigt lite skrämmande ;)
 
Vaknar upp och ser hur solen, ja solen, lyser utanför mitt fönster, hur glad kan man bli? och på det hade jag fått ett supergulligt och fint sms av min fina vän, Linda! Ja bättre start på dagen kan man bannemig inte få!
 
Idag är det alla hjärtans dag, ingen dag som vi brukar fira något nämnvärt, hade dock varit trevligt om man hade fått en bukett blommor av sambon, men det är inget jag ska räkna med ;) Får väl köpa en till mig själv idag och låtsas att den är till honom :P
 
Igårkväll var jag på bodybalance med Linda, jösses vad den här kroppen INTE är smidig haha
Alltså på fullt allvar, jag vet att jag inte är smidig men att jag är så jäkla stel hade jag inte riktigt koll på ;) Men det var skönt, jobbigt och välbehövligt! Bokade in mig på fler pass nästa vecka, bodypump (som jag saknat, men är lite rädd för igen) och bodybalance, precis när jag sitter och bokar så ska jag ta en skärmdumpning på mina bokningar och skicka till Linda, så vi kan se om vi vill gå samma pass, men jag hinner inte skicka iväg det förrän jag får ett sms av henne om vi ska köra på bodypumpen på måndag haha Gillar när vi tänker lika utan att veta om det :)
Tycker det är så sjukt kul att Linda ska börja träna på nordic wellness (hon har haft två fria veckor där nu) känns alltid mycket roligare och lättare att komma iväg på ett pass om man har någon att gå med :)
Dessa hade jag tänkt gå på nästa vecka, borde ju gå ;)
 
Nej nu får jag väl ta tag i det här med frukost och plugg, har redan kommit efter i schemat ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0