Kaos...

...kan man sammanfatta denna dagen med! Alltså det är så galet kaotiskt att komma till en ny förskola, ny avdelning och bara vara där en dag! Känner hela huvudet snurra runt av alla intryck, namn, rutiner you name it!
Men det är kul! Tur är väl det haha
Träffade en gammal klasskompis eller egentligen gick vi i parallellklass när vi var små och sedan gick vi på samma konfirmationsläger, hennes barn går på denna förskolan och idag var jag på hennes äldstas avdelning, så ett namn kunde jag idag ;)
Sen är det faktiskt ganska kul, eftersom jag hoppar runt en massa men ändå har "min fasta förskola" så lär man känna en massa människor och det är alltid lika roligt när man kommer och ska jobba och man känner igen personalen där eftersom det är förälder till nåt av mina barn annars :) Så var det idag. Trevligt.
 
Eftersom solen sken och jag kände att jag behövde rensa mina tankar lite så bestämde jag mig för att avboka mitt RPM pass och ta en powerwalk i det härliga vädert! Ett bra val känner jag, förutom skoskaven som aldrig vill försvinna! Blir så matt!
 
Hur härlig bild är inte detta? Lätt nöjd med mitt val idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0