jösses jag tror att jag dör...

.. så trött jag är efter bodypumpen! Majj gadd vad min kropp inte var beredd på den ;)
Alltså mina axlar, jag har redna ont, 2 timmar efter träningen, jag vill inte ens vara med imorgon när den riktiga smärtan kommer, hjälp!
 
Och min avhandling, alltså det går så trögt så det finns inte, har aldrig tidigare känt mig så lost som jag gör på denna kursen, det är ingen rolig känsla kan jag meddela er!
Men men snart är kursen över och förhoppningsvis har jag då lyckats kladda ner något och skickat in :P
 
Kämpar för att inte somna på soffan när jag sitter/ligger och läser, så kaffet är min bästa vän just nu, god, varm och förhoppningsvis även lite energigivande ;)
 
Men så fint väder vi har haft idag, man blir ju helt glad! Som jag längtar till våren! Förstår det inte egentligen för vi har inte haft en superhård vinter direkt OCH jag har trotsallt varit iväg och fått både sol och värme :)
 
Hittade det här fotot på insta häromdagen, helt missat det :)
Saknar!!!
säg hej till kräftan ;) Varför blir jag bara röd??!! så himla tråkigt, men men det är iaf bättre än den här feslikblekheten jag har nu ;)
 
Nej åter till avhandlingen! Ville bara säg hej till er få läsare ;)


Kommentarer
Linda

På tal om träningsvärk! OMG!! Kan knappt sätta mig på toa hahaha :) Så jävla nice!! ;P

Svar: haha nice??? kom för tusan knappt upp till lägenheten idag ;)
Jessi

2014-02-18 @ 11:08:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0