Jösses

Vilken smärta jag har från gårdagens bodypump! Majj gadd!!
Jag har till och med vaknat (!!!) under natten av smärtan när jag har rört mig haha
Vaddå vältränad ;)

Gick till skolan idag, trodde det skulle hjälpa smärtan i benen av försvinna- icke! Det var ren o skär plåga i de 20 minuter som det tog att gå hit ;)


Sitter här med min obligatoriska kaffemugg, ska ha VFU-träff, snart dags för VFU igen, det är både roligt och sjukt jobbigt, man är liksom påpassad heeela tiden, någon som observerar allt man gör, säger, men men så är det väl, näst sista VFU:n! Det om nåt känns helt galet :)

Ha en skön tisdag!!!

PS Linda, hur är det med din träningsvärk? 😜😘


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0