imorgon...

är det äntligen fredag igen! Denna helgen har jag dock inte så mycket planerat :) Kan vara både skönt och lite tråkigt haha, aldrig är man nöjd ;)
 
Ska dock till skolan och våndas, alltså på riktigt hade denna kursen varit tidigare i utbildningen hade jag nog inte fortsatt för detta är så j*vla drygt! Av alla dom som jag pratat med (som är färdiga förskollärare) är det ingen som förstår varför vi ska behöva läsa denna avhandling OCH skriva ett paper om efteråt! Suck!
 
jaja sen vänder det, behöver bara stå ut till 12 imorgon, sen är det H E L G !!! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0