Hektisk dag

Idag har det gått i ett :)
 
Lägga på penga på bilen (har min kusins bil), gå till skolan (behöver ju extra kalorier), få panik av allt som ska hinnas med i skolan, hem fixa lunch (sjukt goda kesoplättar, tack för tipset Jacqueline!), besöka praktiken, inom ocab och lämna resväska till far & snacka skit med Lis, köpa lite mellanmål (missade ta med mig), hämta Lycke i skolan (innan dom började sin promenad till min gamla låg & mellan- stadieskola, hämta Ellie på förskolan, få in hönsen i inhägnaden (gick inte så bra, plus att jag inte riiiiktigt gillar hönor eller fåglar i övrigt heller, ut och gå en runda med Smilla istället, spela twist med flickorna (nej man är inte fullt så smidig som det behövs), spela kalaha (sjukt länge sedan man spelade det spelet), fixa maten (okej, behövde bara värma den)
 
Är det så här det är att ha barn? puh, tur jag bara har "mina barn" lite då och då ;)
En charmunge <3
 
Skulle komma ett foto på storasyster också men datan ville inte mer :( Får lägga upp henne sen istället :)
 


Kommentarer
Linda

Heey! Vad är kesoplättar?? Dela med dig! :D

2014-02-25 @ 19:28:22
URL: http://www.ladylikestorock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0