hej...

.. jag heter Jessica och jag är sjukt förvirrad!
haha, tror jag har förgyllt ett par människor idag med min förvirrning ;)
 
Det är ändå ganska bra att anmäla sig till att vara med i postkodlotteriet och INTE ha något lottnummer eller överhuvudtaget veta vad som gäller ;) Tur att jag bara låtit det gå två månader :)
 
Sjukt nöjd med att jag tagit tag i o ringa lite tråkiga samtal o få saker och ting på det klara :)
Om en månad försvinner min förhöjda avgift på mitt mobila bredband, SKÖNT!!!
Nu klurar jag på om jag ska säga upp mitt abbonnemang på 3 och vara utan simkort i Ipaden, eller inte, kan inte riktigt bestämma mig, har ju wifi hemma, så då funkar den fint, i skolan finns också WIFI men dock lite sämre, annars kan man ju alltid dela från mobilen, men men, får fundera lite till :)
 
Har börjat skriva upp min ekonomi och jag kan säga att det är allt annat än en munter läsning ;) Längtar verkligen till jag börjar jobba ordentligt igen! Januari 2015, du är välkommen precis när som ;)
 
Efter skolan åkte jag och träffade Jacqueline o Elias, alltså hur söt för man vara? gullunge!
Tycker det är himla kul att vi faktiskt ses trots att hon slutat i klassen ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0