Godmorgon!

Då var det redan fredag igen, helt galet så fort tiden går!
 
Idag står jobb på schemat, där av detta tidiga inlägg ;) Måste ju äta frukost INNAN jobb och inte PÅ jobb som jag gjort tidigare om jag ska klara av att äta nyttigt, lunchen får bli jobbelunch men, det man kan påverka det ska jag försöka påverka, även om jag fick gå upp i ottan :)
 
Hittade sambon på soffan imorse- i EXTRA RUMMET!!! haha, alltså jag fattar inte grejen med han o sova på soffan så fort han har druckit lite, blev kanske ett eller två glas vin för mycket igår ;)
Jaja, gott om plats för mig i sängen, fast nästa gång kan han gott ta med sig sin telefon som låter förjäkligt när larmet ringer ;)
 
Ha en härlig fredag på er! Ser att det tillkommit lite besökare, trevligt! Dock väldigt tomt i kommentarsfälten ;)


Kommentarer
Linda

Du är så redig!!! :) Jag hejjar på dig! Ha en supertrevlig helg snäckan! <3

2014-02-21 @ 18:03:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0