alla ❤ dag!

Idag är det alla ❤ -ans dag! Och sambon kom hem med en jättefin bukett blommor till mig! Hur gulligt! Jag som beklagat mig till allt o alla om att han aldrig gör något sådant, där fick jag så att jag teg ;)
 
 
 
Eftersom han var så gullig så tänkte jag att då får jag väl också fixa en present, vad tror ni?
 
 
Alltså han sa ju att hans andra tagit slut :)
 
På tal om tagit slut, gick till Maxi för att handla lite och ville/behövde en ny kvarg då den andra tagit slut, alltså såååå gott, iaf så hade dom ingen!!! Suck! Vad ska jag nu äta? ;)
 
Hur ska ni fira idag?
Vi ska bara vara hemma och äta lite gott och umgås med varandra :)
 
 
Okej, här är hans riktiga present, inte i närheten av hans bukett men med ett kort till så blir det nog ändå rätt bra ;)
 
 

Ha en skön alla ❤-ans dag!

 

                                                                           ❤

 

 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0