ääntligen...

... kan jag röra mig igen ;) Alltså detta måste varit det värsta jag någonsin haft, kan inte minnas att det var fullt så här illa förra gången :) Och då hade jag min första dag på praktiken dagen efter bodypump-passet! Kan säga att det var inte helt optimalt, för på en förskola behöver man 1. kunna sätta sig ned på golvet (och komma upp) 2. bocka sig ner för att plocka upp något 3. hjälpa barnen ta på sig skor, strumpor what ever med andra ord man måste kunna röra sig ;)
 
Idag är jag ledig! Ingen skola (fysisk) har dock fortfarande en massa att göra hemma :( Vilket suger, för dom ringde och frågade om jag kunde jobba idag, var tvungen att tacka nej eftersom jag ska plugga, träna och hämta en bil idag, men imorgon ska jag få ett break i mitt pluggande och jobba på "min" avdelning, alla små söta barn :)
 
Ikväll ska vi på kalas, mitt lilla gudbarn fyllde 13 år igår, Grattis i efterskott Emil! Helt galet, det betyder att mitt andra lilla gudbarn, Emil fyller 3 om ett par veckor!
Det är väldigt roligt att jag har två gudbarn, båda heter Emil och det är exakt 10 år mellan dom :)
 
Sötnosen skulle visa upp sitt Thomas-tåg, jag skulle fota det från ALLA vinklarna :))
 
Store-Emil! :)
 
Nej nu kurrar magen efter lite frukost, ha en skön ons.. torsdag var det redan ja, galet vad veckorna springer iväg, sooooom jag längtar till januari 2015!! ;)
Givetvis ska alla kurser vara klara och godkända då med :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0