Torsdag!

Alltså vad händer, det är redan TORSDAG!? Var det inte precis måndag? I denna takten är min "ledighet" snart över juh ;)
 
Inleder min morgon som vanligt med några (??!!) koppar kaffe och som extra bonus även musikhjälpen! Går inte att säga tillräckligt men jag är helt besatt av musikhjälpen haha
 
Idag ska vi lämna tillbaka bilen som vi fick låna lite snabbt igår sedan väntar första seminariet på denna kursen, hoppas på att bli lite klokare på vår uppgift, men betvivlar det ;)
 
Igår anmälde jag mig till vår skolavslutningscermoni som äger rum fredagen den 16 januari i konserthuset. Undrar om det kommer vara så bra men känns ändå som en grej man ska vara med på :) Efteråt ska nog vi tjejer ut o äta, mysigt.
 
Ha en härlig torsdag alla fina <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0