söndag igen...

..haft en underbar helg som sprungit iväg, som alltid :)
 
I fredags fick som tidigare nämnt besök, hade en mycket trevlig och mysig kväll. Massa snack och skratt.
Fixade en massa gott att ha till glöggen sen satt vi bara o njöt av allt :)
 
Igår vaknade vi upp till strålande sol och klarblå himmel! Underbart! Vi bestämde oss för att göra stan lite grann och fick sällskap av en väldigt höggravid svägerska och hennes sambo. Gick på julmarknad på St. Gertrud, där jag "sprang på" Ola Salo, minsann :) Okej jag såg honom och gick förbi honom, that's it! :D
 
Jag hann även med att fixa mina fransar, välbehövt. Så skönt när dom är nygjorda :)
På kvällen kom C & L över på middag, mycket trevligt.
En skön och avslappnad helg!
 
Nu sitter jag och njuter av de sista timmarna med musikhjälpen! Ni har väl varit med och bidragit?
Själv har jag varit med i flashmob och önskat låtar! :) Blir en rolig räkning sen haha men det är det värt! :)
 
Trevlig söndag på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0