Sista...

...VFU:n någonsin är nu klar! Idag väntar uppföljning i skolan och sen kan jag förhoppningsvis få se ett VG i betyget ;) Hade varit riktigt najs att få ett VG, inte för att det egentligen spelar någon roll, eftersom jag ändå redan har fått ett jobb- med den lönen jag begärde OCH det var ingen där som frågade efter att se mina betyg! :)
 
Fick en flaska Cava av min handledare, som tack för denna tiden! Supergulligt! Sjukt glad, hade inte förväntat mig att få något överhuvudtaget. Bjöd alla barnen och personalen på glass och en kartong choklad till personalen, gäller att lämna ett gott intryck inför nästa besök där- när jag är färdig förskollärare :D
 
Var hemma hos en kompis igår och skulle hjälpa henne med lite plugg, vet inte om jag bidrog med något speciellt men god middag fick jag iaf :) och lite härligt skitsnack hann vi med :)
 
Nej nu måste jag fixa klart det sista inför dagens skoluppgifter! Ha en skön fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0