Sista arbetsdagen

för denna vecka. Iaf för sambon :) Själv är jag ledig och njuter för fulla muggar av det!
 
Sitter som vanligt med en kaffe och musikhjälpen till sällskap och inser att jag verkligen måste slita mig för att få någonting gjort överhuvudtaget idag :)
 
Ikväll kommer ett par vänner över på lite glöggmys, ska bli himla trevligt. Det roliga är att det är en arbetskamrat till F och hans fru. Då de är lite äldre än vad vi är och har därför vänner som är lite äldre och för ett tag sedan fick jag reda på att de är gamla vänner med en vän till mig, från mitt gamla jobb. Här snackar vi om liten värld, vad är oddsen att vi börjar umgås? och att dom känner varandra? Väldigt kul är det iaf :)
 
Så med det sagt borde jag verkligen ta tag i städningen här hemma som står på schemat :)
Kan ju inte mygla undan det när jag kom undan tvätten igår med löfte om att städa hela lägenheten idag, dumt drag känner jag idag men väldigt smart igår ;)
 
Ha en skön fredag och njut av en härlig helg med lucia o allt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mina tankar, mitt liv!

Denna bloggen kommer att handla om mig och mina tankar och mitt liv!

RSS 2.0